Vergelijk zakelijke sim only abonnementen

en sim only aanbiedingen voor ondernemers

Uw zakelijke SIM Only van KPN, Vodafone, T-Mobile of Tele2

Reviews van Simpel Zakelijk SIM Only

  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Klantenservice
  • Totaalscore:

Door: Peter Vugts uit Eindhoven

Waardeloos. Het abonnement van mijn dochter rammelt aan alle kanten. Ze berekenen sinds 1 juli 30ct per belminuut en sms binnen haar bundel van 100 sms. Meerdere malen telefonisch contact. Zijn ze aan het oplossen (niet dus). Bellen vanuit buitenland kan ze ook niet, ben ik ook al maanden mee bezig. Nu kan ze helemaal niet meer smsen omdat ze die 30ct nu tot haar belplafond door hebben laten lopen. Belplafond moest eraf, komt allemaal goed beweren ze (moet je wel in Sinterklaas geloven want anders kun je het wel schudden). Toen ik het beu was telkens te moeten bellen en zo'n 30 minuten moest wachten tot ik iemand kon spreken en daarvoor ook nog iedere keer 35ct moet betalen heb ik meerdere malen een mail verzonden. Hun antwoord; Het was allemaal al telefonisch opgelost toch? Whaaaaa!! Ik laat het abonnement beeindigen, waardoor ik waarschijnlijk nog 9 maanden door moet betalen omdat dat in de voorwaarden staat, maar begin er niet aan want het is niets.

  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Klantenservice
  • Totaalscore:

Door: Sjaak uit Amersfoort

Simpel is goedkoop. Daar houdt het dan ook bij op. Ik heb wel gezien dat ze nu een sim only abonnement aanbieding hebben voor met half jaar gratis abonnement, aansluitend aan je 2 jarige abonnement. Maar goedkoop zijn ze, dat wisten we al. Dit soort acties trekt mij dus niet over de streep. Ik ga over anderhalf jaar opzeggen, dan ben ik er eindelijk weer van af.

  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Klantenservice
  • Totaalscore:

Door: Jos uit Son

Ik ben een tijdje terug overgestapt van Hi naar Simpel. Daar heb ik nu spijt van. Ja, het is goedkoop en het bereik redelijk maar daar houdt het voordeel op. Overstappen duurde onnodig lang en vergde een aantal telefoontjes naar de helpdesk. De 'mijnsimpel' pagina biedt vrijwel geen zinnige informatie en aanpassen naar een duurder abonnement met internet maar minder SMSjes gaat niet. Volgens de helpdesk kan ik dit pas na 2 jaar pas wijzigen. Het is met je mobiel niet mogelijk om je status te achterhalen (hoeveel SMSjes en minuten nog over deze maand). Zodra die 2 jaar om zijn zeg ik op.

Plaats uw eigen review


  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Klantenservice
  • Totaalscore
Klik op de afbeelding voor een nieuwe opgave=

Zakelijk SIM Only top 5

1
Tele2€ 11.57onbeperkt bellen/sms + 2 GB» Info & Bestel
2
T-Mobile€ 22.00onbeperkt bellen/sms + 8 GB» Info & Bestel
3
Vodafone€ 29.00onbeperkt bellen/sms + 15 GB» Info & Bestel
4
hollandsnieuwe€ 11.577000 minuten/sms/MB» Info & Bestel
5
Robin-Mobile€ 32.95onbeperkt bellen/sms/internet» Info & Bestel